ای خدا زیاد باشه گیر میدن کم باشه گیر میدن پس ادم باید چکار کنه
عزیزم شما دکترتون کیه ؟
باید کنترل بشه دیابتت منم انسولین و متفورمین دارم
منم توی ۲۹ هفته ۱۹۰۰ بود گفت زیاده
زیاد نیس طبیعیه
منم دیابت دارم قندم بالاست چیکار کنم😔
نگران نباش عزیزم خیلیم زیاد نیس ماشاالله بهش😍خیلی از نینیا حتی مامانشون دیابتم نداشته این وزنی بودن استرس نگیرخوبه اتفاقا شما فقط رژیم غذایی خودتو رعایت کنی عالی میشه وزن جفتتونم ازاینجابه بعدکه سختتره کنترل میشه
هیچی خداروشکر کن یه بچه تپل داری
واسه من ۶۳۸ بود تو هفته ی شما
خب اگ بالادبشه چی میشه خطرص چیه؟
من شنیدم دیابت باشه بچه کم وزن میشه نه اینکه زیاد🫤
دیابتت چنده؟ بالاس؟
واسه من ۲۶و۶ روز
۹۲۰ بود
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.