۱۷ پاسخ

بتا بده بعد دوباره سونو بده ایشالله به حق خانوم فاطمه زهرا همه چی خوب پیش بره

خب فداتشم باید سونوی واژینال می‌دادی دیگ من اولین سونوم واژینال بود

شاید دیر تر نطفه گرفته صبر داشته هفته دیگ دوباره بده

هنوز کوچیکه. اجی

چند روز تاخیر داشتی

واسه منم اولین سونوم همین بود بعد سونو واژینال که رفتم ساک واضح دیده شد

دو هفته دیگه صبر کن گلم

من الان ۱۲هفتم هس خب همیشه سونو واژینال دکترم مبنوسه خودش انجام میده نارحت نشو اصلا برو اون دقیق نشون میده شاید این اشتباه نشون داده ب خودت استرس نده

منم‌تو ۶ هفته و‌۵ روز ندید ، نگران نباش مجدد تکرار کن تشکیل میشه

نه هفته برو که صدا قلب هم بشنوی

شما طبق آخرین پریود ۷ هفته ایی
احتمال خیلی زیاد لقاح دیر شکل گرفته
به خاطر همین سخت دیده شده

نگران نباش شاید هفته ات اشتباهه.مثلا من با آخرین پریودیم ۸ هفته میشم ولی میدونم که تخمک گذاریم دیر اتفاق افتاد و لقاح دیر هنگام شدم و الان ۴ هفته و ۳ روز هستم و دارم تیتر بتام رو تکرار میکنم

اخه تو بتات کم کم میره بالا شاید از اونه

صبر داشته باش♥️
اگه فکر میکنی نیازه به دکترت هم نشون بده♥️

شاید عزیزم خیلی زود رفتی نگران نباش ی هفته دگ برو

خب سنو هم بهت گفت 7هفته ای

باید آزمایش تیتر و سونو رو دوباره تکرار کنی

سوال های مرتبط

مامان بنده خدا🌱 مامان بنده خدا🌱 هفته نوزدهم بارداری
مامان فسقلی مامان فسقلی هفته چهاردهم بارداری