۱۰ پاسخ

منم استفاده میکنم اما فقط برای جیش
شماره ۲رو نمیتونم

منن از ۲۸ هفتس استفاده میکنم واقن ب دادم رسید

منم از سه ماهگی ب بعد از فرنگی استفاده میکنم ایرانی نمیتونم واقعا

من که اصلا توالت‌فرنگی نباشه نمیتونم برم دستشویی

من از اولین ماه نشستم رو فرنگی

من اصلا نمیتونم استفاده کنم فقط ایرانی😑🤦🏻‍♀️

وای منم یعنی اگه نبود اسیر میشدم ، البته فقط برای شماره دو استفاده میکنم ،عالیه

من اولین چیزی که خریدم بود همون سه ماه اول

منکه از ماه سوم کلا با توالت فرنگی تونستم برم سرویس 🙃

دقیقا

سوال های مرتبط

مامان سامیار و دلسا مامان سامیار و دلسا ۵ ماهگی