منم استفاده میکنم اما فقط برای جیش
شماره ۲رو نمیتونم
منن از ۲۸ هفتس استفاده میکنم واقن ب دادم رسید
منم از سه ماهگی ب بعد از فرنگی استفاده میکنم ایرانی نمیتونم واقعا
من که اصلا توالتفرنگی نباشه نمیتونم برم دستشویی
من از اولین ماه نشستم رو فرنگی
من اصلا نمیتونم استفاده کنم فقط ایرانی😑🤦🏻♀️
وای منم یعنی اگه نبود اسیر میشدم ، البته فقط برای شماره دو استفاده میکنم ،عالیه
من اولین چیزی که خریدم بود همون سه ماه اول
منکه از ماه سوم کلا با توالت فرنگی تونستم برم سرویس 🙃
دقیقا
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.