خانوما وزنش کمه؟🥹

تصویر
۱۰ پاسخ

مامانا، بنظرتون تو هفته من، وزن جنین؛ ۲،۲٠٠ خوبه؟

سلام عزیزم چیکار کردی آب دورش کم شد ؟

نه عزیزم خوبه

معمولیه

نه گلم خوبه منم امروز رفتم ۲۷۰۰ بوپ

مگه این ۲۸۷۵ وزنش نیست؟
اگر اونه خیلی خوبه که
چون تا زایمان خیلی مونده

تا سی و هشت هفته احتمالا ۳۲۰۰ بشه

من دخترم ۳۴هفته ۲۳۰۰بود ۳۸هفته و سه روز دنیا اومد ۳۳۰۰بود برای تو بیشتر میشه

نه عزیزم برای تو که خوبه مال من ۲۵۰۰ خیلی وزنش کمه🥲

نه خوبه تا وقت زایمان ممکنه از 3 کیلو بیشترم بشه

سوال های مرتبط

مامان کیان کوشولو🩵 مامان کیان کوشولو🩵 ۸ ماهگی
مامان Joje🐣🩵 مامان Joje🐣🩵 هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان دنیز کوچولو🥺💋 مامان دنیز کوچولو🥺💋 ۱۱ ماهگی