بادمجان انقباض میاره یا بخورم مشکلی نیس؟

۶ پاسخ

والا من از اول بارداری مرتب دارم میخورم چیزی هم نشد نمیدونم

خداییش سوال میپرسین راجبش فک میکنین خودتون چی فک میکنین اینارو از کجا درمیارین میپرسین

بخاطر همین سوالا گهوارمو پاک کردم ۲ سال

بادمجون بم افت نداره
بخور به توام کاری نداره😂😂😂

نه با انقباض چی
فقط معده رو اذیت میکنه (البته برا من اینجوری )رعایت کن

فکر نکنم 🤣 اخه بادمجونو به این‌حرفا

سوال های مرتبط

مامان علی اصغرو آرِن مامان علی اصغرو آرِن ۱ ماهگی
مامان نفس😍 مامان نفس😍 روزهای ابتدایی تولد
مامان فرشته خدا مامان فرشته خدا هفته سی‌وششم بارداری
مامان محمد ماهانم مامان محمد ماهانم ۱ ماهگی
مامان نی نی خانوم😍 مامان نی نی خانوم😍 ۲ ماهگی
مامان امیرعلی مامان امیرعلی ۱ ماهگی