والا من از اول بارداری مرتب دارم میخورم چیزی هم نشد نمیدونم
خداییش سوال میپرسین راجبش فک میکنین خودتون چی فک میکنین اینارو از کجا درمیارین میپرسین
بخاطر همین سوالا گهوارمو پاک کردم ۲ سال
بادمجون بم افت نداره
بخور به توام کاری نداره😂😂😂
نه با انقباض چی
فقط معده رو اذیت میکنه (البته برا من اینجوری )رعایت کن
فکر نکنم 🤣 اخه بادمجونو به اینحرفا
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.