مامانا انقباض بدون درد مشکلی پیش میاره؟

۲ پاسخ

با سن بارداریت باید روزی دو سه تا داشته باشی .... منم سن بارداری شما رو دارم انقباض بی درد هر یک ربع داشتم .دو دوز امپول ریه و امپول پروژسترون هفته ای و سرم هر سه روز و مسکن هر هشت ساعت بهم دادن قطع شد .... هر چند دقیقه داری؟

اره اگه ریتمش دقیق هست مثلا هر یک ربع یا هر پنج دقیقه یا هر یک ساعت

سوال های مرتبط

مامان فاطمه خانم مامان فاطمه خانم ۱۲ ماهگی
مامان اورهان بالام مامان اورهان بالام روزهای ابتدایی تولد
مامان پسری و تو دلی مامان پسری و تو دلی هفته نهم بارداری
مامان فسقلی مامان فسقلی ۲ ماهگی
مامان محسن و حسین 🩵 مامان محسن و حسین 🩵 روزهای ابتدایی تولد
مامان آراز💎🦋 مامان آراز💎🦋 ۱۰ ماهگی
مامان نی نی خانوم😍 مامان نی نی خانوم😍 ۲ ماهگی
مامان بردیاوبنیسا مامان بردیاوبنیسا ۳ ماهگی