زر دی بچه سه روزگی ۱۰ باشه خطرناکه؟

۵ پاسخ

برا من دو روزگی 17بود دو روز تو دستگاه گذاشتم

اومد پایین باز الان رفته بالا

نه بابا خیلیم خوبع برای من ۱۲ بود دوشب گزاشتم دستگاه اومد پایین

ن ولی زردی رو داره

برا بچه من دوروزگی ۱۶بود دوروز ت دستگاه بود اومد. و دهونیم ب خاست خودم مرخص کردم دستگاه اوردم‌خونه دوروز تو دستگاه بود زردیش ازبین‌رف

برای بچه من4روزگی13بود

سوال های مرتبط

مامان فاطمه و تودلی💙 مامان فاطمه و تودلی💙 ۱۰ ماهگی
مامان نیلا مامان نیلا ۴ ماهگی