برا من دو روزگی 17بود دو روز تو دستگاه گذاشتم
اومد پایین باز الان رفته بالا
نه بابا خیلیم خوبع برای من ۱۲ بود دوشب گزاشتم دستگاه اومد پایین
ن ولی زردی رو داره
برا بچه من دوروزگی ۱۶بود دوروز ت دستگاه بود اومد. و دهونیم ب خاست خودم مرخص کردم دستگاه اوردمخونه دوروز تو دستگاه بود زردیش ازبینرف
برای بچه من4روزگی13بود
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.