من انتی ۳۰بود شکمی ۱۵هفته رفتم واژینال گفت ۳۱دکترم گفته خوبه
برا من آنومالی ۳۴ بود دکتر گف خوبه مشکلیم نداشتم اصلا
عزیزم ان تی چند بود
نمیخوام استرس بدم ولی بنظرم باید بالای ۳۵ باشه تا خوب باشه
استراحت کن ،زیاد خم و راست نشو بزار اوکی شی
یکم لب مرزه.بالای۳۰اوکیه البته.کارسنگین نکن.رابطه نداشته باشه تا بیشتر بشه
استراحتتو بیشتر کن
کار سنگین نکن
سرویس فرنگی استفاده کن
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.