فدای سرش مهم اینه سالمه..بچه ها تو این سن خیلی فعالیت میکنن طبیعیه وزن نگیره
دختر من ۱۲کیلوئه قد ۱۰۰
اینکه وزن کم میکنه ببر دکتر بگو ببین براش ازمایشی چیزی مینویسه تازه به دکترش بگو براش دارو انگل بنویسه من بچم لاغر بود دکترش نوشت وزن گرفت
دختر منم ۱۳کیلو هفتصد قدش فکر کنم صد باشه به زور باید بهش غذا بدیم
بچه ی منم همینه هیچی نمیخوره به زور با دیدن گوشی خیلی خیلی کم میخوره بس که حرص میخورم هر کی میبینه میگه چقد لاغره
خوبه دختر منم ۱۰۳ وزنش ۱۳ونیم دق شدم با غذا خوردنش
آبجی بچه های منم همین هستن. شوهرم میگه وقتی غذا میخورن فیلمشون بگیر بعد بهشون نشون بده که بفهمن برا هر یه گرم افزیش وزن ما چی کشیدیم از دستشون .
ببرش دکتر تغذیه مولتی ویتامین بده اشتهاش باز بشه
قدش چنده گلم
دختر منم ۱۳کیلو قدش۹۸ خداروشکر سالمه
هم قدش هم وزن کمه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.