دخترم خیای تب داره چکار کنم شربت نمیخوره؟

۱۲ پاسخ

باسرنگ ب زور بده بهش تب خیلی خطرناکه هرجورشده دارو بده

گلاب اسپری کن ته فنجون بده بخوره بعد لواشک ترشک ترش بده اصلا خوراکی شیرین نده باعث میشه تب کنه

خیار بده

شیاف 125 بذار براش

شیاف استامینوفن براش بزارید

شیاف بزار

شیاف بزن و دستمال با گلاب خیس کن بذار جاهایی که تب داره

شیاف بزن

بزار بخوابه توی خواب شیاف بزار براش
شیاف استامینوفن
یا اگر تبش بالای ۳۹ ، شیاف دیکلوفناک ۵۰

پاشویه کن با آب ولرم و گلاب

شیاف 125 کودکان بزار

شیاف بزن واسش

سوال های مرتبط

مامان عشقولی مامان عشقولی ۵ سالگی