۷ پاسخ

نه فقد همون امپولش درد داره که بعد اروم میشن
سختیش یکی دو روز اوله فقد بعد اوکی میشن دیگه چیزیه که باید بگذره عزیزم

من امروز بردم.بیحسیش که رفت خیلی گریه کرد.۲۰ قطره استامینوفن گفته بود دکتر دادم.تاالان ارومه

چهلم بچه ختنه کنی بهتره عزیزم تا اون وقتم بچه یکم جون میگیره فعلا زوده

تنهایی نبر یکی همراهت ببر ک دل نگاه کردنشو داشته باشه ممکنه تو حالت بد بشه من واسه بچه خواهرشوهرم ک داشتن ختنه میکردن منم نگا میکردم از حال رفتم بیهوش شدم😂

سعی کن نهایتاتا40روزگی ختنش کنید

هرچی زودترختنه کنی بهتره پوستش نازکه کمتراذیت میشه

میگن فقط همون روز اول و ادرار اول اذیت میشه بعد دیگه درد نداره

سوال های مرتبط

مامان آیهان🌙🧸 مامان آیهان🌙🧸 ۲ ماهگی