۸ پاسخ

پوشک رو باید وقتی قطع کنی که شب تا صبح پوشکش خشک باشه، اینجوری میفهمی که بدنش آمادگی کنترل ادرار رو‌داره، اگه زودتر بخوای انجام بدی هم با تمرین یاد میگیره ولی خیلی برا روح و روانش آسیب داره

اول شیر شبش رو قطع کن بعد دیگه وعده های توی طول روز رو کم کن مثلا روزی دو بار بهش شیر بده بعد دیگه کامل قعطش کن تا زیاد اذیت نکنه

از پوشک اشتباه نکن بزار2سال به بعد به اضطراب میگیره

از شیر بگیر .از پوشک زوده

ولی دیگ از شیر بگیری ی چند روز گریه مکنه باید با ی سری چیزا سرگرمش کنی اگ ببینه اون داداشش شیر میخوره گریه مکنن

اول باید از شیر بگیرید

از شیر اول بگیر

من اول از شیر گرفتم ولی پوشک هنوز نگرفتم ولی می‌خوام بگیرم خیلی شلوغ می‌کنه تو دستشویی اعصابم نمیکشه نمی‌دونم چیکار کنم

سوال های مرتبط