۱۲ پاسخ

همه بچه ها مثل هم نیستن عزیزم یه ریسکه خیلیا هم شیر مادر میخورن هم شیشه. ولی دختر اولم من تا شیشه دادم بعد ده روز دیگه سینه رو پس زد . و خیلی عذاب کشیدم خیلی . سر دختر دومم دیگ اصلا شیشه ندادم

من شیشه میدم سینه هم میگیره

من کلافقط یه وعده شبابهش باشیشه شیرخشک میدم که هم سیربشه راحت بخوابه هم خودم دوساعت بتونم بخوابم🥺
بایبارچیزی نمیشه

من گذاشتم خیلی بگذره شاید بیشتر از سه هفته و یک شب که مجبور شدم دادم‌‌ کلا سعی میکنم زیاد ندم وقتی میدونم گشنه مونده در حد ۳۰ تا سرجمع تو روز شاید ۹۰ تا نشه. اگر رشدش خوب باشه همینم قطع میکنم. ولی برای وقتیکه میریم بیرون بازار جایی به نظرم شیرخشک بهتر. بدم میاد بیرون شیر بدم خیلی سختمه

من به دخترم هم سینه میدادم هم شیشه ولی خب بیشتر سینه میخواست تا شیشه.اواخردیگه شیشه نمی‌گرفت اصلا

خب همون اولش ک سینرو ول نمیکنه دو دستی شیشه رو بچسپه ب مرور ول میکنه مثلا یکی از دوستام بچش از شش ماهگی دیگ نگرف

بچه من شیر مادرو بالا میاره
پس بچه ای که بخواد شیر خشکی بشه میشه😂 و اصلا ربطی به شیشه نداره
من همونی بودم که میگفتم تا دوسالگی شیر مادر میدم😵‍💫😵‍💫😵‍💫

سلام بستگی به بچه داره الان دختر من متنفره از شیشه به زور روزی یه ۱۰۰ تا بخوره اونم چند بار که بشه ۱۰۰ تا عاشق سینه هست هرکاری میکنم شیشه نمیخوره ولی دختر بزرگم عاشق شیشه بود به طوری که خودش هرجا میدید ور می‌داشت میخورد

شیشه شیر اونت شبیه سینه مادره ول نمیکنه

شیشه نیم قطره بگیرید ، یه شبشه که جریانش خیلی خیلی کند باشه

شیشه اونت بگیر

شیشه اونت ی سوراخه بهش میدم که شیر ازش خیلی راحت نمیاد که سینه هم بگیره

سوال های مرتبط