۵ پاسخ

پماد رهامین بگیر بزن خیلی خوبه

گرم نگهدارپاهارو

من ک دیشب از کمر درد و دست کتف درد عاصی بودم نصف مسکن رو خوردم تا تونستم بخابم . البتا مسکن ساده

عزیزم علائم خطر درد یک طرفه پا هست حتما به دکتر مراجعه کن

منیزیم

سوال های مرتبط