صبح جن.گنده بالا سرمون بود
صبح ک خیلی بد بوده.
من بیرونشهرم.خیلی صدای دور میشنوم
😣فقط دلم برا کارگر شهرک جی میسوزه ۷۰ نفر💔💔💔
روبهرو خونه برادر شوهرم زدن همون جای قبلی
صبح بدتر بود خیلی لرزید
به نظرتون دو روزه آرومتر نی؟
نکنه آرامش قبل طوفان باشه
خدا خودش به دادمردممون برسه . و دشمنان نابود کنه
؟خدایا کمکمون کن خدایا حق ما این نیست خوت فقط میتونی کمک کنی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.