پوشک پوشک پوشک
اصفهانیا چه طورید؟

۸ پاسخ

صبح جن.گنده بالا سرمون بود

صبح ک خیلی بد بوده.
من بیرونشهرم.خیلی صدای دور میشنوم

😣فقط دلم برا کارگر شهرک جی میسوزه ۷۰ نفر💔💔💔

روبهرو خونه برادر شوهرم زدن همون جای قبلی

صبح بدتر بود خیلی لرزید

به نظرتون دو روزه آرومتر نی؟
نکنه آرامش قبل طوفان باشه

خدا خودش به دادمردممون برسه . و دشمنان نابود کنه

؟خدایا کمکمون کن خدایا حق ما این نیست خوت فقط میتونی کمک کنی

سوال های مرتبط

مامان آیلین مامان آیلین ۳ سالگی