خوبه که اون یکماه رو از تو توقع نداشته، حالا هم عیب نداره خدا عوضشو بهت بده
چطور شما باشی رفته خونه خواهرش
برا ما اینجور کار پیش بیاد عیبه والا
عروس و پسر باشه مادرشوهر بره خونه یکی دیگ 😶
اشکالی نداره عزیزم اونم ک دلش نمیخواد کس دیگ ای ب کاراش برسه دیگ مجبوره الان
همین که یدونه عروسی همونجا بمون بذار دم عیدی دلشون خوش باشه
چون خودتم میگی کاری ب کارت نداشته تاحالا
اشکال نداره
دو روز دیگه بچه ت دستتو میگیره.
انشاالله عاقبت بخیر بشی
اشکال نداره چاره ای نیست
اونم دلش نمیخواسته ک اینجوری بشه
تحمل کن
به نظرم مامان اینا رو هم دعوت کن خونه مادرشوهرت همگی دور هم باشید🥰
اشکال نداره عزیزم گناه داره
عیبی ندارد پیشش بمون و هیچی نگو .تموم میشه عزیزم
اگه ادم خوبیه اشکال نداره در حد یکی دو روز برو اگه میتونی
برو خونه مادرت ☺️ب شوهرت از الان بگو ک پنج شنبه شب بری اونجا بگو از اول قول دادم و همه هستن و فلان
خواهر شوهر نداری پیشش بمونه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.