خانما کسی شاغل هست مرخصی زایمان گرقته باشه؟

۳ پاسخ

نصف مرخصیم اون ور ساله عیدی اون طرف سال هم باید بدن؟

من گرفتم الان تو مرخصی زایمان هستم.

بله من گرفتم

سوال های مرتبط