۲ پاسخ

از چند ماهگی مجازه

یه ق غ سرخالی جو دوسرپرک و یه لیوان شیر و شیرین کننده هم هرچی دوست داری بریز(من از پودر نبات)استفاده میکنم
بزار روی گاز با شعله ملایم هم بزن تا غلیظ شه
بعد بهش پودر مغزیجات و یا پوره موز استفاده کنی
عالی میشه

سوال های مرتبط

مامان مامان خوشگلم مامان مامان خوشگلم ۱ سالگی
مامان نیکا مامان نیکا ۹ ماهگی
مامان سامیار👶🏻🩵 مامان سامیار👶🏻🩵 ۱ سالگی
مامان آیهان 👼🏻🌊🤍 مامان آیهان 👼🏻🌊🤍 ۱ سالگی
مامان پناه کوچولو مامان پناه کوچولو ۱۷ ماهگی
مامان صدرا مامان صدرا ۹ ماهگی
مامان سلناو سانیار مامان سلناو سانیار ۱۴ ماهگی