این استرس ها تا آخر بارداری هستن 😫
اصلا استرس به خودت نده همه همین فکرو دارن منم داشتم الان استرس ان تی خدا بخاد نگهش میداره🤣
بد به دلت راه نده سوره یس و دعای نادعلی رو بخون به خدا توکل کن انشالله که تشکیل شده و تالاپ تولوپ میکنه😍😍😍
من آنقدر ترسیدم اطرافمون رو زدن لکه بینی افتادم لعنت بهشون خدا کنه قلب جنین من تشکیل شده باشه
اگ دوسداری تشکیل نشه استرس داشته باش
چرا تشکیل نشه اخه اینا چ حرفایی میزنید
خودتون بلای جون خودتونین دقت کردین🤦🏻♀️🤦🏻♀️🤦🏻♀️🤦🏻♀️🤦🏻♀️
انار و خرما و بادوم درختی عالی هستن برای تشکیل قلب .حتنا استفاده کن و به خودتم حرفای خوب تلقین کن نه این چیزای منفیو
خب چرا به چیزای منفی فک میکنی ؟ چرا مثلا فک نمیکنی که قراره به زودی صدای قلبشو بشنوی ؟ 😍
حالا بعد از استرس قلب میرسی ب استرس سونو nt😂
استرس خودش مانع تشکیل قلب کوچولوت میشه گلم .نگران نباش
چرا تشکیل نشه عزیزم
نگران نباش یکی دو هفته دیگه بری سونو صدای قلبش هم میشنوی
ولی خوردن تخم کدو و زیتون و اینام خوبه برای تشکیل قلب
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.