استرس تنش اصضطرب
عزیزم به این چیزا فکر نکن ادم گهواره رو باز میکنه کلی انرژی منفی و فکرای منفی میاد.
ایشالله بسلامتی نی نی تونو بغل بگیرین.شما فقط استراحت کن کار سنگین نکن استرس به خودت نده.همین به این چیزا بخوای فکر کنی خیلی اذیت میشیا یه روز میگی قلب چرا تشکیل نشد یه رو باید بگی نمیدونم دست تشکیل شد یا نه پا تشکیل شد یا نه...اینجوری خودت اذیت میشی بسپر به خدا ازمایشات و سونو هات رو سر وقت برو بقیه رو بسپر به خدا
چرا اصلا به این چیزا فکرمیکنی عزیزم اصلا بهش فکرنکن
لرز،ترس،برداشتن وسایل سنگین
ولی استرس از همش بدتره گلم باهاش حرف بزن ذکر بگو خودتو اروم نگه داره چیزی نمیشه گلم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.