این فیلم قشنگه؟؟


فرزندپروری،پوشک،زایمان،شیر خشک

تصویر
۸ پاسخ

برعکس همه من از این فیلم. متنفر بودم اصلن دوست نداشتم همش جنگ ودعوا اعصاب ادم خورد میشه

خیلی سریال قشنگیه من از وقتی اینو دیدم دیگه هیچ سریالی جذبم نمیکنه

دارم میبینم محشره محشر

حسودیم میشه که تازه داری نگاه میکنی😃فیلم محشریه شاهکار ترکیس.زبون خودشونو سر دربیاری با زبان اصلی نگاه کنی خیلی خوبه ولی با دوبله هم خوبه حتما نگاه کنید

چه جوریه فیلمش جرم و جنایتیه ؟یا عشق و عاشقی؟

اره قشنگه تو فیلمای ترکی
اشرف رویارو‌هم ببین عالیه

وای همسرم تا حالا دو سه بار اول تا اخر دیده باز دوهفتس شرو کرده میبینه

کجا نگه میکنی؟

سوال های مرتبط