برامن الانم دوهفته کم دورشکمش
بله مال من
نه چیزی نیست یکم وزنش کمه
دکتر برات داپلر مینویسه احتمالا
من یک هفته کوچیک بود گفت اشکال نداره
خطرناک نیست هفته ت پایینه جبران میشه ولی دکتر برات سونوی داپلر مینویسه ببینه خونرسانی به جنین خوبه یا نه
واسه منم همین حرفو گف و چون وزن نینی من کمه میگه اصلا نگران نباش بخاطر اون هس و برای اطمینان واسم سنو رنگی نوشت اونم امروز میرم ببینم چی میشه
من... دو هفته دور شکمش کوچیک بود.
دکترمم نیست ازش بپرسم🥲
عزیز عکس پروفایلتو چجوری ساختی ؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.