بچه‌ها کسی بوده ک تو سونو بگن بچه دور شکمش کوچیکه؟
خطرناکه؟؟

۷ پاسخ

برامن الانم دوهفته کم دورشکمش

بله مال من
نه چیزی نیست یکم وزنش کمه
دکتر برات داپلر می‌نویسه احتمالا

من یک هفته کوچیک بود گفت اشکال نداره

خطرناک نیست هفته ت پایینه جبران میشه ولی دکتر برات سونوی داپلر مینویسه ببینه خونرسانی به جنین خوبه یا نه

واسه منم همین حرفو گف و چون وزن نینی من کمه میگه اصلا نگران نباش بخاطر اون هس و برای اطمینان واسم سنو رنگی نوشت اونم امروز میرم ببینم چی میشه

من... دو هفته دور شکمش کوچیک بود.
دکترمم نیست ازش بپرسم🥲

عزیز عکس پروفایلتو چجوری ساختی ؟

سوال های مرتبط