۵ پاسخ

من تعداد بچههامون زیادنفری۲۰۰میدم

پارسال ۵۰ دادم.امسالم احتمالا نفری همون ۵۰ رو بدم

ما زیاد بچه نداریم فقط سه تا برادرزاده دارم که شاید به هرکدوم ۴۰۰ اینا بدم

ب بچه های جاری هام میدم من براشون رامپر گرفتم با جوراب برا پسرا ۳تان دوتا۱ ساله یکی ۳ ماهه
دخترا موندم چی بگیرم یکی ۱۰ یکی ۷ سالشه

۵۰ تومن عزیزم
به خواهرزاده های همسرم ۱۰۰

سوال های مرتبط

مامان نهال👶🏻 مامان نهال👶🏻 هفته چهاردهم بارداری
مامان آیهانم🐣 مامان آیهانم🐣 ۱۰ ماهگی
مامان 🎀پرنسا🎀 مامان 🎀پرنسا🎀 ۱۱ ماهگی
مامان سامیار عزیزم💙 مامان سامیار عزیزم💙 ۱۰ ماهگی