من تعداد بچههامون زیادنفری۲۰۰میدم
پارسال ۵۰ دادم.امسالم احتمالا نفری همون ۵۰ رو بدم
ما زیاد بچه نداریم فقط سه تا برادرزاده دارم که شاید به هرکدوم ۴۰۰ اینا بدم
ب بچه های جاری هام میدم من براشون رامپر گرفتم با جوراب برا پسرا ۳تان دوتا۱ ساله یکی ۳ ماهه
دخترا موندم چی بگیرم یکی ۱۰ یکی ۷ سالشه
۵۰ تومن عزیزم
به خواهرزاده های همسرم ۱۰۰
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.