مامانا تو ۱۵هفته ازمایش غربالگری رو رفتین؟
واجبه؟

۱۳ پاسخ

اره ایشالله توکل ب خدا چیز خواستی نیست خالم رفت آزمایش اولش مشکل داشت گفت دومی روهم باید بری رفت همچیزش خب بود خداروشکر برج یکم زایمان میکنه

جواب آزمایش انتی خب بود من مشکل داشت گفت آزمایش بده نمیدونم کجاش مشکل داره

تصویر

سلام دوستان یه راهنمایم میکنید لطفا سونوگرافی انتی باازمایش رفتم امروز جواب آزمایش سونورو بردم پیش دکتر سونو خب بود از مایشتم گفت غربالگری دوم بگیر خدای نکرده مشکلی هست کی تاحالا آزمایش دوم داده سالم بوده کوچولوش

من ان تی رفتم سونو و آزمایش
دیگ نفرستاد تا ۱۸ هفته سونو آنومالی دادم با ی آزمایش قند و تیرویید چون قندم بالا بود

اره من پنجشنبه میخوام انجام بدم
جواب انتی خوب بود ولی دکترم کلا برای همه مینویسه

نه همون آزمایش انتی رو رفتم اونو میگن معمولا منسوخ شده خیلی از دکترا هم نمی نویسن من فقط سونوی آنومالی دیگه بعد انتی و آزمایشش رفتم

برا منم نوشته دکتر گفت بهترین تایم ۱۵ هفته اس برو

من ازمایشم خوب بود دکتر نوشت گفت اگه خواسی برو منم نرفتم

12هفته سونو و ازمایش غربالگری رفتم
غربالگری دوم 18هفته

غربالگری یدونه ۱۲ هفته بود یدونه ۱۸ هفته
پونزده هفته برای چیه ؟سلفری؟

مگه ۱۵ هفته چه ازمایشی باید بدیم من نمیدونستم لطفا ب منم بگید

اگر براتون مهمه که بچتون سالم باشه ، بله مهمه!

اگه انتی خوب بوده و دکتر نگفته بری لازم نیست فک کنم

سوال های مرتبط

مامان ژاکلین 🩷☃️🧿 مامان ژاکلین 🩷☃️🧿 ۵ ماهگی