از چهار هفته
این عکس بچه آدمه؟؟؟
من که از ۵ هفته داشتم ولی کم ولی از ۷ هفته بدتر شدن در حدی که دارم میمیرم🥲🥲
واسه من از ۷هفته وااای اسباب کشی هم داشتم خیلی اذیت شدم همش ضعف میکردم و تهوع😥🥲
برای من از هفته 7 شروع شد تا 9 خیلی داشتم،، دوسه روزه بهتر شدم
از من ۷ هفتگیم شروع شد
واس من از ۸ هفته شروع شد
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.