دوستان همه چیم خوبه بنظرتون
بعد کی برم برای سنو بعدی

تصویر
۲ پاسخ

اره خوبه
اگر این با پریودت یکی حدودا
۱۲هفته و پند روز برو برای ان‌تی

اره عالیه بعدش برای انتی برو
برامنم دعاکن قلبش تشکیل شده باشه 🥹🥹🤲

سوال های مرتبط

مامان فسقل خان مامان فسقل خان هفته بیست‌ویکم بارداری
𝓫𝓮𝓷𝓲𝓷🦋 𝓫𝓮𝓷𝓲𝓷🦋 قصد بارداری
مامان مامان خانوم ❤️ مامان مامان خانوم ❤️ ۵ ماهگی
مامان فندوقم 🩵 مامان فندوقم 🩵 هفته بیست‌وچهارم بارداری