#اسهال
#شیرخشک
#پستونک
یعنی راسته

تصویر
۵ پاسخ

چقد مسخره خب زودتر مذاکره کنین تموم شه دیگه حتما باید یه عده بی گناه بمیره بعد بیاین مذاکره😑

یعنی ۱۲فروردین آتش بس اعلام میکنن؟؟
خودشونو مسخره کردن؟؟اینا که میخوان صلح یا مذاکره یا هرکوفت و زهر ماری که اسمشو میزارن بکنن خب چرا الان نمیکنن باید حتما کلی تلفات بدن و عید مردم رو به کامشون تلخ کنن؟؟

خیرنبینن ایشالا...انگار خیلی زندگیه خوبی داشتیم اونم ازمون گرفتن😭همش استرس و فکرو خیال...خوشبحال اونایی که ب چپشونم نیس من خیلی خودموازبین میبرم😭

خیر نبینن😭

یعنی چی نفهمیدم گلم

سوال های مرتبط

مامان آیهان مامان آیهان ۳ سالگی