چقد مسخره خب زودتر مذاکره کنین تموم شه دیگه حتما باید یه عده بی گناه بمیره بعد بیاین مذاکره😑
یعنی ۱۲فروردین آتش بس اعلام میکنن؟؟
خودشونو مسخره کردن؟؟اینا که میخوان صلح یا مذاکره یا هرکوفت و زهر ماری که اسمشو میزارن بکنن خب چرا الان نمیکنن باید حتما کلی تلفات بدن و عید مردم رو به کامشون تلخ کنن؟؟
خیرنبینن ایشالا...انگار خیلی زندگیه خوبی داشتیم اونم ازمون گرفتن😭همش استرس و فکرو خیال...خوشبحال اونایی که ب چپشونم نیس من خیلی خودموازبین میبرم😭
خیر نبینن😭
یعنی چی نفهمیدم گلم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.