آش دوغ ترش. آلوچه ترش. دوغ خیلی ترش خیلی میخوردم😋😋😋 ماهی و مرغ بدم میومد فقط گوشت قرمز یا کبابی یا اینکه با آب خالی و پیاز بپزه دوست داشتم.
انار اش کشک آلوچه
فقط ویار بادمجون 🍆 🤣
سر هر دوتا ویارام مث هم بود
من هنوزم ویار دارم، عاشق لواشک،آلبالو و اخته یخ زده،گوجه و خیار و آش دوغ و ماست و شیر و پنیر😂😂 از مرغ همچنان متنفرم ولی عاشق گوشتم.امیدوارم بعد از حاملگیم ویار به مرغ رفع بشه
من همچی میخوردم از چیزی هم بدم نمی اومد کلان توی این سه تا بارداری به هیچی نه نگفتم 🤣🤣تا دلتون هم بخاد سر اولی و این اخری انار خوردم
شیرینی از مرغ همبدممیومد
انار و فلافل
من که تا شش ماهگی هر چی خوردم آوردم بالا
آبدوغ خیار خیلی دوست داشتم
متنفر از کباب
شوهرمم حرف میزد حالم بد میشد🙂↔️
من هيچي
فقط از پياز و گوشت بدم ميومد همين
من از گوجه پخته یا کبابی بدم اومده بود حتی نگاهم میکردم حالم بد میشد
میلم هم به زغال اخته و انار و دوغ بود خیلی
نسبت به شوهرمم تا ماه سومویار داشنم
من از خورشت قیمه و بوی پیاز داغ بدممیاد😆
تو دخترم ففط دلم نون پنیر سبزی میخواست.ولی تو پسرم فقط ترشی
من هیچی
بستنی🥰کاهو آب پرتقال عاشقش بودم
از سیر متنفر بودم مخصوصا از بوش
من هیچی😁
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.