۵ پاسخ

من ۲۱ روزگی فقط اونجا گریه کرد و اولین جیش
سه روزه هم خوب بود
سنتی ختنه کردم

۱۳ روزگی فقط نیم ساعت بعد از ختنه گریه کرد دیگه تموم فقط یه ذره کم تا صبح منو من کرد خیلی کم

بهترین زمان ۲تا۳ماهگی...

تا ده روز طول میکشه خوب بشه؟ با پوشاک ببرمش؟بعدش‌پی پی کنه چکار کنم؟

الان‌خوبه‌کوچیکه با جیش خودش خوب میشه بره بعد‌ک‌بتونه دست بزنه اذیت میشه کلا ۱۰روزه‌هم‌حلقه‌میوفته

سوال های مرتبط

مامان آقا آیهان مامان آقا آیهان ۱۲ ماهگی
مامان آیهان مامان آیهان ۷ ماهگی
مامان آقا آیهان مامان آقا آیهان ۱۲ ماهگی