ببر دکتر براش دارو مینویسه، پسر منم همینجوری شد دارو بهش میدم بهتر شده خدارشکر،،
چه شیری میخوره ؟ شیر خشکش چیه ؟
من بچم چون شیر خشک ای ار میخوره برای رفلاکس یبوست میگیره که دکترش براش دارو داده
بچه من که از روزی بدنیا اومدم کم کنش سه روز بوده تا شش شب هم پیپی نکرده.وقتی پیپی می کنه کلی ذوق می کنم بابام بهم می خنده
بچه منمممممممم. تازه تاپیک گذاشتم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.