۱۷ پاسخ

زیاد گوشی براش جذاب نیش مگر اینکه خودم کارتون بزارم براش

نه اصلا

خیلی کم فقط بعضی وقتا عکس نگاه میکنه

نه نمیدم

نه از نوزادی ندادیم بعد دو سالگی تلوزیون اون کارتن های قدیمی می زاریم بببینه

اره زیاااد😂

قبلا اره ولی از وقتی اینستا قطع شد دیگه طرف گوشی نمیاد فقط ی وقتا اهنگا میذاره میرقصه

من به هیچ وجه نمیدم … نه خودم نه باباش… کاهی مولا هفته ای یه بار یه چیزی تو گوشیم نشونش بدم مثلا عکس یا کارتن …

اره ببینه برمیداره فقط میره دوربینش عکس میندازه حافظمو پر‌کرده قایم میکنم

نه منم نمیدم

ن فقط بعضی وقتای اضطراری میدم عکسارو نگاه میکنه خیلی بدم روزی ۱۰ دقیقه

نههههههههههه

تمرکزش میاره‌پایین‌ک بعدنا در مدرسه بامشکلات مواجه میشع شما اذیت میشید بچه سرکلاس دقت نداره

کم سعی میکنم بهش ندم

آره می گیره

آره دختر من از بچگی وابسته بود به گوشی، الان هم میگیره، وقتهایی میخوام بهش ندم، خاموش میکنم، میگم شارژش تموم شده،

بله متاسفانه ولی مدتیه قایم میکنم ازش چون بگیره ول‌نمیکنه حاضره تا نصف شب بیدار باشه با وجود‌خسته‌بودن برا همین چند وقته قایم میکنم نبینه

سوال های مرتبط

مامان آلوچه♡♡ مامان آلوچه♡♡ ۲ سالگی