اینو یکی از مامانا گهواره فرستاد گفت دکتر بچم اینو بهم داده
الان زوده ک
من تازه ۲روزه شروع کردم اونم با ترس و لرز
تو کتابی ک دکترش معرفی کرد و گرفتم نوشته کمکیو از پایان ۱۸۰روزگی باید شروع کرد
من خودم تقریبا ۲ هفته زودتر شروع کردم
دکترش ۲هفته پیش گفت شروع کن
علائم میل ب غذا داره؟
یعنی میشینه تو بغلت و نسبت به غذا ها واکنش نشون میده داری غذا میخوری دهنتو میبینه دهنشو تکون میده؟
اول از پوره سبزیجات و فرنی شروع کن .
غذای سفره نده ادویه داره . خیلی کوچیک خطرناک .نمیتونه هضم کنه
وای ۳ ماه که خیلی کوچیکه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.