منه عاشق اسفناج 😍😍
پوشک شیر خشک تغذیه

تصویر
۷ پاسخ

اسفناج خودش ابداره توش اب نریز

الان چرا اینقدر اب ریختی داخل اسفناج میخای چیکار کنی ما اصن اب نمیریزیم

عالیه عزیزم
مخصوصا برای خانوما که کمبود اهن دارن اکثرا

وای وای بورانیش مزه بهشت میده

وای منم خیلی دوست دارم بخصوص بورانی اسفنجاج

نوش‌جان شما چه جور اسفناج میخورین ما سرخ میکنیم تخم مرغ میکنیم توش یا بخار پز میکنیم برای داخل ماست

نوش جان عزیزم

سوال های مرتبط

مامان سفید برفی مامان سفید برفی ۳ سالگی