اسفناج خودش ابداره توش اب نریز
الان چرا اینقدر اب ریختی داخل اسفناج میخای چیکار کنی ما اصن اب نمیریزیم
عالیه عزیزم
مخصوصا برای خانوما که کمبود اهن دارن اکثرا
وای وای بورانیش مزه بهشت میده
وای منم خیلی دوست دارم بخصوص بورانی اسفنجاج
نوشجان شما چه جور اسفناج میخورین ما سرخ میکنیم تخم مرغ میکنیم توش یا بخار پز میکنیم برای داخل ماست
نوش جان عزیزم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.