۲ پاسخ

طبیعیه عزیزم پسر من سه ماه استپ وزنی داشت. دوباره بار بردم دکتر گفتن طبیعیه و تو این دوره دندون درآوردن ما حتی توقع ریزش وزن هم داریم ولی نمیدونم تا چقدر ریزش طبیعیه بنظرم یه ازمایش بده بد نیست

آزمایش دادی که متوجه شدی کم خون هست؟؟

سوال های مرتبط

مامان آیهان🌙و علیسان مامان آیهان🌙و علیسان هفته سی‌وهشتم بارداری