معده و روده شون اذیت میشه بعدا تا بزرگسالی آلرژی و حساسیت پیدا میکنن.هرچی وقتی داره.من که واکسن ۶رو بزنم ایشالله بعد اون شروع میکنم از فرنی و حریره بادوم شروع میکنم
یه مامانی بود همه تایپیک هاش درباره ی غذای کمکی بود طرز تهیه و همه جی رو میگفت میتونی از تو دوستام پیدا کنی
ایده میشه و کمک میشه که هی به غذاش فکر نکنی
من بخاطر رفلاکس زود شروع کردم
خداروشکر اکیه
من از بعد واکسن چهارماهگی کمکی رو شروع کردم، تا الانم خداروشکر داره خوب وزن میگیره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.