تو هفته ۶ سونوگرافی شکمی کنم ساک و قلب اینا مشخصه ؟

۷ پاسخ

برا من تو هفته ۶ واژینال انجام داد شکمی درست دیده نمیشد

من ۶ هفته و پنج روز رفتم ساک و قلب همه چی تشکیل شده بود

من به حساب گهواره ۸هفته و‌چند روزی بودم رفتم سونو ‌۵هفته ۶روز بودم🤭🤣 قلب و ضربان هم داشت تازه دوباره دارم بزرگش میکنم

نه معلوم نیست چون ممکنه به حساب خودت ۶ هفته باشی اما لقاح دیر شده باشه و مثلا ۵ هفته باشی. اونوقت دیگه اصلاااا مشخص نیست الکی استرس میگیری. صبر کن ۷ هفته و چند روز بشی بعد با خیال راحت برو سونو شکمی

بستگی داره لقاحت زودگرفته یادیر
من ۶هفته3روز رفتم تشکیل شده بود

عزیزم شما بتاتون چند بود

شکمی نه واژینال انجام بده معلوم‌میشه

سوال های مرتبط

مامان گل پسر مامان مامان گل پسر مامان هفته بیست‌وهشتم بارداری