خانما داخل ۶ هفته قلب مشخصه ک سونو بدم

۶ پاسخ

من ۶ هفته رفتم فقط ساک بود

ن الان بری فقط ساک هست

معمولا 7هفته یا 8باشه بهتر مشخصه ولی واسه من مشخص بود میخوای استرس نگیری دیرتربرو بهتره ولی انشالله ک تشکیل شده عزیزم

معمولا معلوم میشه حدقل اگه رفتی ۶ هفته او دو سه روز برو

برای من مشخص بود عزیزم قلب داشت

صبر کن یه هفته دیگ برو

سوال های مرتبط

مامان 🩷دِنیز👶🏻 مامان 🩷دِنیز👶🏻 ۷ ماهگی
مامان نخودچی مامان نخودچی هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان آقا علی اصغر مامان آقا علی اصغر ۲ ماهگی
مامان نیکان و رایان مامان نیکان و رایان ۴ ماهگی
مامان فرشته خدا مامان فرشته خدا هفته هفتم بارداری
مامان گردالی مامان گردالی هفته سی‌ام بارداری
مامان هامین🩵و هانا🩷 مامان هامین🩵و هانا🩷 هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان ماهلین مامان ماهلین هفته بیست‌ویکم بارداری