۵ پاسخ

زردی اصلا ربطی ب خورد و خوراک نداره

همش به گروه خونی ربط داره

آجیل بخور خیلیم خوبه
بیش از اندازه نباشه گرمی خوردنت مثلا آجیل می خوری یه مشت دیگه همون روز ۱۰ تا خرما نخور یا گرمیجات دیگه رو کمتر کن
سعی کن عرق کاسنی هم بخوری یکم

چرا هی میگین زردی ربطی به خورد و خوراک نداره؟ رو چ علمی اینو میگین؟
بله زردی به گروه خونی مربوطه ولی خوردن گرمیجات بیش از اندازه باعث میشه بیلی روبین تو خون زیاد بشه در نتیجه تو خون بچه هم افزایش پیدا می کنه و چون کبدش هنوز قابلیت دفع بیلی روبین رو نداره این ماده میمونه تو خونش و زرد می کنه بچه رو

من هر شب یه مشت بادوم با پسته میخوردم
خیلی هم واسه وزنش تاثیر داشت

سوال های مرتبط