ضرر نداره مگه😐
چقدم زخمی شدی دختر
شره هم کرده از ریشه
کوتیکولاتم تیکه تیکه مونده پوسته شده
خواهر تررررر زده تو ناخونات برو بگو بهش
دکتر بهم گفت اصلا نزن جذب میشه نمیدونم چی میشه و از طریق جفت میرع برای بچه خیلی خطرناکه 🥲 منم دیگه نزدم من اینقدر ناخونام بلند بود و یه طرح های قشنگی میزدم الان دیگه همش پاک کردم تا بعد زایمان انشاالله
منم فردا میرم بزارم فقط این ماهو🫠
کارش اسلن خوب نیست. دیگ نری پیشش رنگ لاکت خیلی قشنگه ولی اسلن تمیز کار نکرده
منم میخوام 😩😩😩😩✊✊✊
من ناخن مصنوعی میذارم عید رو 🤧🤧🤧
😶😶ژلیش اینقدر بلند خوبه ها هیچی منم میخوام
خوشرنگه. فقط تازه کار بوده انگشتت زخم کرده🥲
خیلی خوشگله
قشنگ🥲🥲
مبارک منم رفتم دیروز
مشکل ندارن تو بارداری مگ
مبارکه دستتو زخمی کرده
منم میخام بزارم اگر خدا بخاد
ولی یکم استرس دارم
میگم نکنه خطرناک باشه برای پسرم
ولی سری بعد رفتی بگو جلوی خودم استریل کن وسیله هارو
میدونی چقدر خطرناکه برای نینی تو شکمت؟؟؟؟
خوشگله😍😍😍😍
مباااارکهههه منم امروز رفته بودم😅
زخم کرده دستتو مبارکه قشنگه
چقدر دستتو زخم کرده لطفا مطمن شو وسایلشو با دستگاه استریل میکنه🥲
قشنگه مبارکه عزیزم ولی اگه بارداری واسه بچه اشعه ضرر داره قربونت برم 💐
اینم از اینور
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.