خانما من ناخونمو. ژلیش کردم خطرناکه؟؟

۸ پاسخ

الان ک انجام دادین دیگه میگن ضرر داره

همیشه قبل انجام کاری از خود دکترتون بپرسید شاید از نظر بعضیا بگن مشکلی نیست ولی دکترتون بگه ضرره

هیچی نمیشه

الان ما بگیم خطرناکه جی میشه؟😂

دیگه رفتی کارتو کردی اومدی سوال میکنی؟
الان اگر بگیم ضرر داره چکار میکنی؟

همیشه قبل از هرکاری باید بپرسی نه بعدش

من پزشک گفت هیچ کدوم از کارهای زیبایی برای بچه خطر داره

هیچ مشکل نداره خیلیا کاشت دارن خوده من ناخنم کاشت و از نظر دکترمم مشکلی نداره

بهتر بود انجام نمیدادی
دکترا ژلیش و کاشت ناخن، مژه و فیشیال اجازه نمیدن

بعد که کردی می‌پرسی ؟🧐
بعضیا دکترشون اجازه میده بعضیا نه

سوال های مرتبط

مامان فسقلی مامان فسقلی هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان السا خانوم🩷 مامان السا خانوم🩷 هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان دونه برف🩷❄️👼 مامان دونه برف🩷❄️👼 هفته سی‌ونهم بارداری
مامان هومان مامان هومان ۳ ماهگی
مامان فندوق مامان فندوق هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان برسام مامان برسام روزهای ابتدایی تولد