الان ک انجام دادین دیگه میگن ضرر داره
همیشه قبل انجام کاری از خود دکترتون بپرسید شاید از نظر بعضیا بگن مشکلی نیست ولی دکترتون بگه ضرره
هیچی نمیشه
الان ما بگیم خطرناکه جی میشه؟😂
دیگه رفتی کارتو کردی اومدی سوال میکنی؟
الان اگر بگیم ضرر داره چکار میکنی؟
همیشه قبل از هرکاری باید بپرسی نه بعدش
من پزشک گفت هیچ کدوم از کارهای زیبایی برای بچه خطر داره
هیچ مشکل نداره خیلیا کاشت دارن خوده من ناخنم کاشت و از نظر دکترمم مشکلی نداره
بهتر بود انجام نمیدادی
دکترا ژلیش و کاشت ناخن، مژه و فیشیال اجازه نمیدن
بعد که کردی میپرسی ؟🧐
بعضیا دکترشون اجازه میده بعضیا نه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.