۱۸ پاسخ

وای من که صبخ به صبح گازمو برق میندازم دوباره اخر شب کثیف

اصن از کنارش رد نشو🚶🏼‍♀️🥴

تو قابلمه سرخ کن روغن نپاشه اینور اونور

یعنی یذره لوله بازکن میریزی بعد بقیه ش آب؟ همیشه اینجوری تمیز میکنی؟ بعد اینکه محلولو کجا باید خالی کرد؟ فک کنم تو سینک نمیشه

رو بقیه جاها دستمال بنداز

سیب زمینیارو بریز تو ماهی تابه با روغن بعد درشو ببند شعله رو کم کم کن بعد ده دقیقه درشو بردار شعله رو زیاد کن بدون کثیف کاری سرخ میشه خیلیم ترد میشه البته نباید بذاری خیلی نرم بشه که له بشه

وقتی گشنت بشه مجبوری میفهمی مجبور🤣🤣🤣🤣

تو یه قابلمه سرخ کن روغن کمتر میپاشه رو گاز

با خون دل

من برا سرخ کردن پیکنیک گرفتم

چقدر چدن هات تمیزه با چی تمیز میکنی

تو فر گریل کن

عشقم چدن هارو با جی تمیز میکنی ؟

سرخکننن

وای چ لحظه سختیییی😫😫😂😂

ب سختی

خداییش حیفه

😿😅نه نکن سرخ حتی قلب منم گرفت چقدر تمیز شده

سوال های مرتبط