سلام من فردا انومالی دارم چ چیزایی بخورم خوبه یا نخورم؟؟

۴ پاسخ

منم فردا میخام برم انومالی.دکترم تو ۱۵هفته ک سونو کرد گفت خیلی ارومن حتما نوشابه و شیرینی بخور برو که اینجوری لش نکنن😅البته اینم بگم من ارونروز ۳ساعت تو مطبشم گرسنه مونده بودم .
حالا واسه فردا میخوام نیمرو بخورم با نوشابه بعد برم.

ولا من برعکس همه بم گفتن چیز شیرین نخور منم حرف گوش ندادم خوردم بعد بچه همش برعکس بود پدرم در اومد

نماز بخون و به خدا توکل کن اصلا استرس نداشته باش

هرچیزی میخوردی مثل قبل بخور قبل از سونو بستنی شیرینی چیزی بخور

سوال های مرتبط

مامان کوچولو بچه🤰🏼 مامان کوچولو بچه🤰🏼 هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان گردو کوچولو👼🏻 مامان گردو کوچولو👼🏻 روزهای ابتدایی تولد
مامان آنیا💖 مامان آنیا💖 روزهای ابتدایی تولد