۷ پاسخ

هفته ایی 2 بار موها با موزن میزنم تو تخت دراز میکشم و میزنم راحت تره تا ژیلت

من موبر میزارم دست و پامم ژیلت میزنم
هفته ای یک یا دوبار

من که از اول هفته ای دوبار رفتم
خیلی وقتا که شیو نمیکنم بعضی وقتام یا با ژیلت یا پودر موبر

سرکلاژ که بودم هفته ای دو بار در حد ده دقیقه ولی یه بار موهامو بدنم رو میشستم یه بار شیو میکردم موهامو نمیشستم فقط بدنمو سعی میکردم سریع انجام بدم و به سختی

من هر سه یا چهار روز
می‌شینم رو دشویی فرنگی قبل حموم

تقریبا هر دو روز میرم پنج دقیقه یا نهایت ۱۰ دقیقه طول می‌کشه با ژیلت به سختیییییییییییییی دکترمم اجازه نمیده پودر بهداشتی بزنم

هر ۳ ۴ روز یه بار با ژیلت و حدسی

سوال های مرتبط