۳ پاسخ

میتونی بعدش بزاریش رو پات آروم آروم تکون بدی تابخوابه منم بچه ام رفلاکس داره میزارمش تو‌گهواره تکونش میدم

من گاهی اوقات ک توی بغلم هست دستم رو بالا تر میبرم تا حالت شیبدار بگیره یا چهار زانو بشین وای یکی از پاهای روی اون یکی پاهات باشه اینطوری خودبخود پات میاد بالا و حالت شیبدار میگیره

حتما بیست دیقه لازم نیس وقتی خوابه نکن یکم شیب دار بخوابونش

سوال های مرتبط