۸ پاسخ

خداحفظش کنه.دقیقا خیلی ب آدم کیف میده وقتی کمکم میکنن خودشون😍

ای جونم 😍 ماشاالله 🧿

خدا حفظش کنه منم هر موقع کیک درست کنم باید شمع بزارم دخترم فوت کنه ماهم هر هفته تولد داریم تقریباً 😂

مام دقیقا ماهی دوبار تولد داریم همیشه هم باید کیک شکلاتی باشه 😋

ماشاالله بهش، خدا حفظش کنه عزیزم.

نوش جونش
جالبه که امروز رادوین منم ازم کیک خواست و باهم کیک اسفنجی درست کردیم، شمع و تولد بازی هم داشتیم😊

ای جانم خدا حفظش کنه گلم

الان مهد میره؟

سوال های مرتبط