۴ پاسخ

پس احتمالا اونه دفع میشه تازه استفاده میکنی؟از کسایی ک پرژسترون واژنی استفاده میکنن بپرس

شیاف پروژسترون استفاده میکنی؟

هماتوم نداری جفتت پایین نیست؟؟خون قدیمیه..شیاف بزار استراحت کن برا محض احتیاط یه جای نزدیک سونو بده

عفونته

سوال های مرتبط

مامان توت فرنگی💙🍓 مامان توت فرنگی💙🍓 هفته بیست‌وسوم بارداری