خانما گرجه فرنگی تو بارداری ضرر داره شنیدم؟شما میخورین

۳ پاسخ

دکتر به من گفت تا ۱۴ هفته نخور

من خو با نمک باید بخورم انگار یه چیزی گم کردم

نه عزیزم زیاده روی نکن سردیت نکنه اما چون ویتامین سی و بتاکاروتن داره خیلیهم مفیده اصلاهم ضرر نداره

سوال های مرتبط

مامان بلوبری مامان بلوبری هفته سی‌وششم بارداری
مامان لیمو ترش🍋‍🟩 مامان لیمو ترش🍋‍🟩 هفته سی‌ویکم بارداری
مامان سودا مامان سودا هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان دیاکو👶🏻 مامان دیاکو👶🏻 هفته سی‌ام بارداری
مامان ایلیا🤱🐣 مامان ایلیا🤱🐣 ۴ ماهگی
مامان رهام و برسام مامان رهام و برسام هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان مانلی مامان مانلی هفته سی‌وچهارم بارداری