بچها از هرسایز لباس چند تا بخرم تا سه ماهگی میخوام فقط

۱۰ پاسخ

سایز ۱ ۳ دست بگیر
صفر نگیر آخرش ببین اگه وزن کوچولوت کم بود صفر بخر دو دست

منم تا سه ماهگی میخرم هر سایز حداقل ۳ یا ۴ دست سایز صفر ام میگیرم روزای اول دوست ندارم لباسش گنده و شل باشه تو تنش
سرهمی احساس میکنم راحت تر و کاربردی تر البته که بلیز و شلوار ام میگیرم یک یا دو دستم سرهمی خوشگل مهمونی میگیرم

دوتا سایز صفر.. دو تا سایز 1.. دوتا هم سایز 2 بگیر... اگه خواستی از اون چند تیکه ها بگیری اونو سایز 1 بگیر کم لباس نگیر تا بعدا که بچت لباس نیازش شد اذیت نشی بری بازار بگیری چون حال روحیت اصلا رو به راه نیست اون موقع

من سایز صفر تا ۳ ماه خریدم مث اینکه اندازه عروسک میشه

من دوتا پک یک خریدم یه دونه پک 2 و بلوز شلوار 2 با دوتا بادی
تا دنیا نیاد واقعا سخته انتخاب

سایز صفر یه دونه ۲۰ تیکه که ۲ دست لباس توشه و یه ۵ تیکه ک یه دسته برا دخترم همینا بس شد برا پسرمم همینارو گرفتم فقط یک دستم برا مهمونی بگیر چون برا خونه خیبی بکن بشور میشه من سایز صفر تا ۳ ما۶گی استفاده کردم

بستگی به جثه بچه داره دختر من ریز بود سایز صفر دوتا گرفتم بعد هم سه تا یک گرفتم دیگه بدنیا اومد رفتم دوباره چند تا صفر گرفتم😂دخترمن ۲۷۰۰بود

با اینکه بچه دوممه ولی بازم تجربه ندارم اصن یادم رفته چی ب چی بود😂

سایز صفر تا سه ماه بخر 5 6 تا
چنتام بیرونی بخر براش

فکر میکنم سایز ۱ تا سه ماهگی کافیه و سایز صفر هم برا تو بیمارستان و چند روز اول تولد هست. بازم بستگی به رشد بچه داره
تعدادشو خودمم نمیدونم من حس میکنم خودم خیلی زیاد گرفتم پشیمونم
من ۴ تا سرهمی گرفتم سایز ۱ با یه پنج تیکه سایز ۱ با دوتا بادی سایز ۱ به نظرم زیاده چون بچه خیلی زود رشد میکنه

سوال های مرتبط