من که کوچک بود هرکس میدید میگفت بچه کوچکه وزن ندارع خوب نمیخوری نمیدونم چیو چیو چی یکم بخور بخودت برس ..... فقط حرف اضافه .... آخرشم ۳۶۰۰ بدنیا اومد . اگه تو سونو میگه وزن خوبه پس خوبه به شکم ربط نداره
اره کم بود خیلی کلی لیدی میل و.. خوردم الان خوبه ولی هنوز شکم که ندارم
شکم من کوچیکه وزن بچمم کمه
تو ۳۷ هفته ۲۸۰۰بود
اتفاقا شکم کوچیک بچه وزنش بیشتره👌🏻👌🏻
بله من شکمم کوچیک بود بچم کم وزن
ببین من شکمم خیلی کوچیک بود پسرم ۲۸۰۰دنیا اومد چون بند ناف تک شریانی بود غذا کم میرسید بهش خاهرمم شکمش از من کوچیکتر بود ولی ماشالله دخترش۴کیلودنیا اومد
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.