مامان تفلکش کجا بود مگه که جرعت کردن سر بچه داد بزنن
من تو چنین موقعیت هایی سکوت نمیکنم میرم بچه رو میارم چندساعتی پیش خودم تنها چیزی که سکوت کنم دعوا زنو شوهره چون خودشون بزرگن میتونن حل کنن اما یبار صدای بچه میومد باباش دعواش میکرد مامانش خودکشی کرده بود نبود آوردم چندساعت پیش خودم تا آروم شد خودش خواست بره
الهی خدا به یه سری ها بچه نده
لیاقت ندارن بخدا
بایدزنگ بزنی۱۲۳ اینجور چیزارو تا ادبش کنن
حتما زنگ بزن ۱۲۳وگزارش کن بگو قضیه رو گناه داره بچه بی گناه
میگم تاپیکام دیده نمیشه، بیاین ی سر بزنین😘😘😘😃
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.